Vi starter med kartlegging og rådgivning og hjelper dere identifisere hvilke bruksområder som gir mest verdi. Det er helt normalt å starte smått og bygge videre.
Kom i gang med AI
Mange har begynt å benytte seg av gode AI-verktøy som Microsoft Copilot og ChatGPT – men hvordan sikrer du struktur, trygghet og verdi for dine ansatte?
Vi hjelper deg i gang, med rådgivning, oppsett og retningslinjer som passer din bedrift.
Hva vi hjelper deg med
AI kan gi store gevinster i arbeidshverdagen – fra økt effektivitet til bedre dokumentasjon og innsikt. Men uten klare rammer og god opplæring, kan det skape mer usikkerhet enn verdi.
Microsoft Copilot
Vi bistår med lisensgjennomgang, aktivering og opplæring – skreddersydd for dine Microsoft 365-brukere.
ChatGPT
Veiledning i hvordan ChatGPT kan brukes på en trygg og produktiv måte for dine ansatte.
Compliance og GDPR
Vi bistår med utforming av interne retningslinjer, vurdering av risiko, datasikkerhet og etterlevelse av lover og krav
Opplæring og rådgivning
Vi tilbyr alt fra korte introduksjoner til workshops slik at brukere lærer å bruke AI med mål og mening.
Vår prosess
Vi har bred erfaring med å hjelpe bedrifter på tvers av bransjer med å ta i bruk ny teknologi og få reell verdi ut av den.
Enten det gjelder Microsoft Copilot eller ChatGPT veileder vi deg hele veien for trygg og effektiv bruk med praktisk tilnærming til din arbeidshverdag.
1.
Kartlegging
Vi starter med en workshop der vi kartlegger hvordan din bedrift best kan dra nytte av AI. Sammen kartlegger vi behov, muligheter og eventuelle risikoområder og gir konkrete anbefalinger til veien videre
2.
Oppsett og tilpasning
Vi hjelper med å aktivere og konfigurere relevante AI-verktøy i tråd med deres plattform, arbeidsflyt og sikkerhetskrav. Dette kan inkludere teknisk oppsett, tilganger, styringspolicyer og eventuelle begrensninger
3.
Opplæring av ansatte
For å sikre trygg og effektiv bruk tilbyr vi opplæring og veiledning for ansatte. Vi gir praktiske eksempler på hvordan AI kan brukes i arbeidshverdagen og hva som er god praksis og hvilke fallgruver man bør unngå.
4.
Oppfølging og rådgivning
Etter implementering følger vi opp med råd og justeringer i takt med virksomhetens utvikling. Vi bistår ved spørsmål, hjelper med videreutvikling av instrukser og sikrer at AI-verktøyene fortsetter å gi verdi uten å gå på bekostning av kontroll eller datasikkerhet.
Ofte stilte spørsmål
Hvor begynner vi hvis vi ikke har brukt AI før?
Ja – med riktig forståelse for begrensninger, lisens, datadeling og tilgang. Vi veileder dere i hvordan det kan brukes på en måte som er nyttig og forsvarlig.
Vi hjelper dere vurdere risiko og sette gode begrensninger slik at AI-bruken støtter opp under, og ikke bryter med, deres sikkerhetskrav og compliance.
Der vi selv ikke leverer egne tjenester har vi gode samarbeidspartnere vi kan anbefale.
Kan dere holde opplæring for ansatte?
Ja – vi tilbyr alt fra korte introduksjoner til tilpassede opplæringsøkter og workshops, både for ledelse og sluttbrukere.
Ønsker du å vite mer?
Ikke la kunstig intelligens bli en fremtidig mulighet, gjør det til en konkurransefordel i dag! Kontakt oss for en uforpliktende prat, så hjelper vi dere å se på hvordan AI kan hjelpe din bedrift.